Przetarg 2011-05-18
« powrót
18.05.2011r.
Poznań,dnia 18.05.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
I. Nazwa i adres Zamawiającego : Ośrodek dla Bezdomnych nr 1
ul. Michałowo 68
61– 314 Poznań
II. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
III. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego:www.osrodekdlabezdomnych.pl, można ją pobrać również w siedzibie Zamawiającego.
IV. Numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego: ODB /ZP.271.1 /2011.
V. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na:
”Wykonanie rozbudowy instalacji wentylacyjnej pomieszczeń mieszkalnych w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1”
CPV:
45300000- 0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45300000- 9 Hydraulika i roboty sanitarne
45331100- 7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200- 8 Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy wentylacji pomieszczeń mieszkalnych i instalacja elektryczna w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1.
2. Wszelkie prace związane z realizacją umowy odbywać się będą czynnym obiekcie Ośrodka dla Bezdomnych nr 1, który jest czynny 24 godziny na dobę. Po uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka dopuszcza się prace w dni wolne. Prace najbardziej hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka w godzinach 8.00-16.00.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa n/wym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy i roboty należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
· Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(wentylacja mechaniczna w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu przy ul. Michałowo 68, wymagania w zakresie instalacji budowlanych – dla projektu wykonawczego instalacji elektrycznych)
· Dokumentacja projektowa (projekt budowlany wentylacji pomieszczeń mieszkalnych w budynku Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu przy ul. Michałowo 68),
· Przedmiar robót – wentylacja mechaniczna,
· Kosztorys ślepy – rodzaj robót: elektryczne
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Miejsce wykonania roboty budowlanej: w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu, ul. Michałowo 68.
Zgłoszenie zamiaru budowy, wykonania robót budowlanych z dnia 21.05.2011 r.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań - zgodnie z art. 29 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne.
Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
- Termin wykonania zamówienia – do 8 tygodni od dnia protokolarnego przekazania terenu robót budowlanych.
- W postępowaniu nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wymagania: Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie rozbudowy wentylacji pomieszczeń mieszkalnych iinstalacji elektrycznej, a w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie tymi robotami posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
UWAGA!
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie VI SIWZ. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust.1 ustawy) oraz stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust.1 ustawy).
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w pkt. V SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2;
2.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5
2.3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;- zał. nr 5
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
2.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał. nr 3;
2.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
2.6. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
2.7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załączniki nr 1 do SIWZ
2.8. Zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
2.9. Przedmiar robót wentylacja mechaniczna – opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej.
2.10. Kosztorys ślepy : - rodzaj robót : elektryczne - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej.
2.11. Oświadczenie , że wszystkie użyte do wykonania zamówienia materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty – załącznik nr 7
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są:
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;
Dodatkowo
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.
Wykonawcą może być osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te mogą być wykonawcą jako występujące wspólnie.
- Informacje na temat wadium:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena – 100%.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 – 314 Poznań w pokoju nr 3.
Termin składania ofert upływa dnia 03.06.2011 r. o godz.9.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.06.2011 r. o godz. 9.05.
- Termin związania ofertą .
Wykonawcy przystępujący do przetargu są związani treścią oferty przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu do składania ofert.
- Informacja o zawarciu umowy ramowej. Nie dotyczy.
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów - Nie dotyczy
- Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której prowadzona będzie aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust.6 pkt. 3 i 4:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających oparte na w/wym. przepisach.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać pisemnie lub za pomocą faksu na nr 61 8798- 212, z wyjątkiem oświadczeń i dokumentów składanych jako część oferty lub uzupełnienie oferty, które składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
2. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Zamawiającego z powołaniem się na nr ODB/ZP.271.1/2011;
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zawartych w SIWZ. Pytania muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres Zamawiającego lub faksem, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień wszystkim uczestnikom postępowania, bez ujawniania źródła zapytania zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy;
4. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania – Piotr Wachowiak – Główny Specjalista ds. organizacyjno –prawnych.
5. Godziny pracy Ośrodka: poniedziałek i piątek od 700 do 1400 ,
6. W toku badań i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zawierające lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
8. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie
a. warunków udziału w postępowaniu
b. przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego
9. Zamawiający poprawi w ofercie niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę , którego oferta została poprawiona.:
a. oczywiste omyłki pisarskie,
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
XVIII Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało przesłane do Biuletynu UZP w dniu 19.05.2011 r.
Kierownik Ośrodka
IE 01_2-piętro.pdf
IE 02_dach.pdf
IE 03_rozdzielnia.pdf
IS 01_A3.pdf
IS 02_300.pdf
IS 03_300.pdf
IS 04_300.pdf
IS 05_300.pdf
IS 06_A3.pdf
IS 07_A3.pdf
OŚROD.BEZD_OPIS.PB._12.10.pdf
PRZEDMIAR_IE_OŚR.BEZD_12.2010.pdf
PRZEDMIAR_IS_OSR.BEZD_12.2010.2.pdf
Specyfikacje tech-wentyl..pdf
SPEC.TECH_IE_OŚR.BEZD_12.2010.pdf
Ogloszenie - wentylacja.doc
SIWZ Wentylacja.doc
Zal nr 1 Formularz ofertowy -wentylacja.doc
Zal nr 2 Oswiadczenie -art 22 -wentylacja.doc
Zal nr 3 Oswiadczenie -art 24 wentylacja.doc
Zal nr 4 Zastrzezenie- tajemnica- wentylacja.doc
zał. nr 5 wykaz osób -wentylacja.doc
Zał . nr 6 - UMOWA wentylacja.doc
zał. nr 7 oświadczenie -atesty.doc
Odpowiedź:
Odpowiedź na zapytanie z dnia 2011-05-23